• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
امام جمعه ایلام؛

هدف دشمن در جنگ ترکیبی تغییر باور مردم است

  • کد خبر : 1960
  • 27 آذر 1401 - 15:40
هدف دشمن در جنگ ترکیبی تغییر باور مردم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ماحصل وحدت حوزه و دانشگاه علاوه بر ثمره علمی، باید گره گشایی از مسایل و مشکلات کشور باشد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: وحدت و هم افزایی حوزه و دانشگاه می تواند به رفع موانع مقابل روی جامعه کمک های شایانی کند، بدون شک ایجاد وحدت بین این دو حوزه، دشمنان را از رسیدن به نیات شومشان باز خواهد داشت.

وی افزود: با همکاری و تعامل خوب حوزه و دانشگاه با یکدیگر، می‌توان به پیشرفت‌های علمی و تقویت سطح معلومات در جامعه امیدوار بود، ارتباط مسوولان و مدیران با این ۲ جایگاه می‌تواند مکمل پیشبرد اهداف در حوزه‌های مختلف و دیگر بخش های جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن این است که جوانان ما بیکار نباشند، دانشگاهیان و حوزویان با ارایه راه حل علمی برای برون رفت از مشکل بیکاری در این جهت اقدام کنند.

وی خواستار تشکیل کرسی آزاد اندیشی در سطح مساجد توسط حوزه و دانشگاه شد و ادامه داد: می توان راجع به مسائل و مشکلات استان و مردم در بخش های مختلف قبل از خطبه های نماز جمعه بهره برد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه باید خروجی این گونه نشست ها و همایش ها تلاش برای حل مسائل و مشکلات جامعه باشد، تاکید کرد: به منظور تحقق وحدت بین حوزه و دانشگاه ابتدا باید نیازها شناسایی شوند و سپس جریان علمی در این ۲ نهاد مقدس به سوی رفع نیازها و مشکلات سوق داده شود.

وی با اشاره به اتفاقات هفته‌های اخیر در کشور گفت: لایه های زیرین منشاء این عامل است و باید بررسی شود که چه عاملی باعث تغییر فرهنگ جامعه ما شده است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف دشمن در جنگ ترکیبی تغییر باور مردم است، گفت: این جنگ ترکیبی که دشمنان نظام علیه ما به راه انداخته اند غیر از کشور ما هر کشور دیگری بود تاکنون ساقط شده بود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.