• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
امام جمعه ایلام،

پیروزی جمهوری اسلامی، کشور را از تحقیر و خفت زمان پهلوی و حکومت اجانب بر ایران نجات داد

  • کد خبر : 1246
  • 07 آبان 1401 - 12:44
پیروزی جمهوری اسلامی، کشور را از تحقیر و خفت زمان پهلوی و حکومت اجانب بر ایران نجات داد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن شناسی، تبلیغات و نحوه تبلیغات گول زننده دشمن باید به نسل جدید شناسانده شود و در این مسیر تبیین گران از زبان و ابزار روز برای ارتباط با نسل جوان بهره بگیرند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در آغاز به کارگاه سه روزه قرارگاه جهاد تبیین ویژه فرهنگیان (طرح فرهنگی همگرام و دوره جامع تربیت تبیین گر فرهنگیان) استان ایلام اظهار داشت: با دشمن زیرکی مواجه هستیم که با ایجاد و تولید شبهات دینی و فرهنگی در نسل جوان، سعی در پیشیرد اهداف استکباری خود دارد.

وی افزود: در برابر این دشمن زیرک و شبه افکن، جهاد تبیین باید به طور جدی شکل بگیرد و در این راستا افراد تبیین گر از دانش روز و مهارت لازم برخوردار باشند و شیوه برخورد و نیز گرایش خط فکری مخاطب را بدانند و جبهه گیری در برابر وی اجتناب ورزند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: جوان و نوجوان ذاتا جستجوگر و طغیان گر است و ارتباط گیری اصولی با آنها سخت، پیچیده، حساس و زمان بر است و باید تبیین گران با نحوه درست برخورد با این افراد اشراف و آگاهی داشته باشند تا از هرگونه چالش جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه ای و تبلیغاتی دشمن بالاست، ادامه داد: از همان آغاز انقلاب تاکنون ایران در جبهه های ترور، تهدید، تحریم و جنگ رسانه ای از سوی دشمنان مواجه بوده است تا روند رشد وپیشرفت کشور متوقف شود.

وی اضافه کرد: پیروزی جمهوری اسلامی، کشور را از تحقیر و خفت زمان پهلوی و حکومت اجانب بر ایران نجات داد و این عزتمندی را به دیگر کشورهای منطقه نیز ارسال کرد که با تشکیل حزب الله و جبهه محور مقاومت و نیز تقویت روحیه مبارزه طلبی حماس، عظمت افسانه ای ارتش اسرائیل در هم شکست.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: اما با این وجود دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان و نسل های بعد از انقلاب منعکس نشده و داشته ها و آورده های افتخارآمیز انقلاب اسلامی در سایه تبلیغات و سیاه نمایی دشمنان مغفول مانده است.مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز گفت: خدمات جمهوری اسلامی آنطور که باید بین مردم بیان و تبیین نشده است، درحالیکه اندیشمندان و محققان خارجی بیشتر از مردم کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی و اشراف دارند.

علی درویشی افزود: قدرت و جایگاه ایران در حوزه های علمی، نظامی، صنعتی، ژئوپلیتیک و موقعیت استراتژیک جغرافیایی ایران برای آگاه سازی قشر جدید بیان نشده است.وی با اشاره به اینکه ما درگیر جنگ بصیرتی با دشمنان هستیم، اظهار داشت: در این جنگ چند بعد مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دخیل شده و باید اعتراف کرد دشمن در القای برنامه های مسموم خود به مخاطب ایرانی موفق تر عمل کرده و ما در روشنگری ها عملکرد موفقی نداشته ایم.

درویشی تاکید کرد: دشمنان علم، امنیت و فرهنگ ایران را نشانه گرفته اند و وظیفه همه ما روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از داشته های علمی، فرهنگی، امنیتی و حرکت شتابنده به سوی رشد و توسعه است.

این کارگاه آموزشی به مدت سه روز به صورت فشرده با حضور اساتید زبده ای از دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه امام حسین (ع) و امام صادق (ع) برای فرهنگیان در مباحث مختلف برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.