• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
خطاب به دستگاه های قضا و انتظامی استان؛

از قمه کشی شب گذشته در بیمارستان امام ایلام چه خبر؟ / جان و آرامش بیماران و کادر درمان نباید بازیچه افراد بدمست قمه کش شود

  • کد خبر : 3022
  • 08 خرداد 1402 - 15:25
از قمه کشی شب گذشته در بیمارستان امام ایلام چه خبر؟ / جان و آرامش بیماران و کادر درمان نباید بازیچه افراد بدمست قمه کش شود
حوالی بامداد یکشنبه شب فردی بدمست و قمه بدست وارد اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر ایلام می شود و با عربده و تهدید کادر درمان ، بیماران و تمام افراد حاضر را، برای دقایقی در وحشت فرو می برد.

هاوار زاگرس، مجتبی قیطاسی ::تهدید و قمه کشی اراذل و اوباش در بیمارستان های کشور خبر تازه ای نبوده و نیست و هر از گاهی  چنین اخبار تلخ و دلهره آوری در برخی از مراکز درمانی کشور به گوش می‌رسد. 

باید توجه داشت که جامعه پزشکی و کادر درمان نباید دغدغه ای جز خدمت به بیماران داشته باشند، کادر درمان با رویکردی طبیبانه در بلایای مهم و با تکیه بر علم خود مرهمی برای درد مردم بوده و هستند و با وجود سختی شرایط روانی کادر درمان، نباید اجازه عرض اندام به اراذل برای برهم زدن آرامش این قشر زحمتکش و مردم را داد.

طبق اخبار واصله؛ حوالی بامداد یکشنبه شب فردی بدمست و قمه بدست وارد اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر ایلام می شود و با عربده تهدید کادر درمان ، بیماران و تمام افراد حاضر را، برای دقایقی در وحشت فرو می برد.

 این فرد مجهول حال و بدمست با ورود بی هدف به اورژانس این بیمارستان و ایجاد رعب و وحشت برای بیماران و کادر درمان اقدام به تخریب تعدادی از تجهیزات نموده و بدون دخالت نیروی های انتطامی که به گفته شاهدان پس تاخیر طولانی در محل حاضر شده از بیمارستان متواری می شود .

طبق گفته یکی از کادر درمان، بیماران مراجعه کننده به اورژانس‌ به حدی از اقدام فرد مذکور ترس و وحشت زده شده بودند که حتی پس از خروج فرد قمه بد دست نیز به علت شوک وارده، حاضر به ادامه درمان نشده اند. 

لذا تقاضا می شود فرماندهی انتظامی استان که زحمات آنها همواره بر کسی پوشیده نیست، گزارشی از اقدامات و پیگیری ها صورت گرفته در خصوص قمه کشی اورژانس بیمارستان امام (ره) شهر ایلام برای عموم مردم ارائه نمایند. 

و از دستگاه قضا الخصوص دادستان محترم ایلام نیز درخواست می شود به صورت ویژه به این امر مهم ورود نموده و ریشه افرادی که با ایجاد رعب و وحشت، نظم و آرامش مردم را در مراکز عمومی نشانه می روند برای همیشه بخشکاند./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.