• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

کشف ۲۱۵ کیلو گرم مواد مخدر در هلیلان

  • کد خبر : 1562
  • 25 آبان 1401 - 11:45
کشف ۲۱۵ کیلو گرم مواد مخدر در هلیلان
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه با تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در خصوص اینکه فردی با استفاده از یک دستگاه ایسوزو از استان های جنوبی به مقصد استان های غربی قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران با سرپرستی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از روزها کنترل نامحسوس، خودرو مذکور را در ورودی پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: پس از توقف خودرو ایسوزو و بازرسی انجام شده، مأموران موفق شدند ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کنند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف و متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: چشمان تیزبین پلیس به سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند و برای مبارزه قاطع با این پدیده شوم نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه به افزایش ۲۴ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و خاطرنشان ساخت: در این مدت شاهد افزایش ۱۵۲ درصدی تعداد دستگیر شده گان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده ایم.

سردار القاصی مهر اجرای طرح پاکسازی بوستان ها و تفرج گاهها را از برنامه های پلیس در راستای مطالبات مردمی دانست و از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.