• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
2
استاندار ایلام ؛

یکی از اولویت های مهم استان مقابله با ریزگرده است

  • کد خبر : 1176
  • 02 آبان 1401 - 3:43
یکی از اولویت های مهم استان مقابله با ریزگرده است
استاندار ایلام گفت: منشأ بخش زیادی از ریزگردها در این استان خارجی است که برای رفع آن از طریق دیپلماسی با کشورهای همسایه با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست و سایر نهادهای ذی ربط تلاش می‌شود.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ حسن بهرام نیا روز دوشنبه در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با بیان اینکه رفع مشکل ریزگردها نیازمند عزم ملی است که باید منتج به نتیجه شود، افزود: یکی از اولویت های مهم استان مقابله با ریزگردهاست که در حوزه منابع طبیعی و با دیپلماسی با کشورهای همسایه به نتیجه خواهد رسید.

استاندار ایلام یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۸۶ روز در ایلام ریزگرد داشته ایم که روح و روان و سلامت مردم را به مخاطره انداخته است و امیداریم با همکاری منابع طبیعی کشور و محیط زیست و دیگر نهادهای مرتبط این مشکل برطرف شود.

بهرام نیا تاکید کرد: این استان از نظر پوشش جنگلی در سطح کشور جایگاه بسیار خوبی دارد بنابراین توجه جدی به منابع طبیعی و افزایش پوشش گیاهی باید در دستور کار و گابیون بندی و درختکاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تزریق اعتبارات ملی برای توجه ویژه به منابع طبیعی استان گفت: امیدواریم اعتبارات خوبی به بخش های منابع طبیعی برای درختکاری و افزایش پوشش گیاهی اختصاص یابد.

وی با قدردانی از منابع طبیعی استان در موضوع کنگره اربعین و کمک تجهیز سایت چغاسبز اظهار داشت: منابع طبیعی در سایت چغاسبز ۱۵۶ سکو ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.