• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

۲۴۷ برنامه پدافند غیرعامل در ایلام اجرا می‌شود

  • کد خبر : 1211
  • 04 آبان 1401 - 13:27
۲۴۷ برنامه پدافند غیرعامل در ایلام اجرا می‌شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام از اجرای ۲۴۷ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل آموزش‌های همگانی و رزمایش است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد رحیمی روز چهارشنبه در آیین زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه شاهد شهر ایلام افزود: چهار تا ۱۱ آبان‌ماه هفته پدافند غیرعامل است و طبق تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: مدارس به عنوان بهترین مکان و دانش‌آموزان به عنوان بهترین قشر برای اطلاع‌رسانی و انتقال مبحث و اهمیت پدافند غیرعامل هستند تا بتوانند این مهم را به آینده سازان انتقال دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام ادامه داد: پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل طی سال‌های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

رحیمی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل سال ۸۲ در مجموعه‌های ستاد کل نیروی مسلح قرار گرفته است، گفت: پدافند اکنون یک نهاد حاکمیتی و کشوری است که رییس ستاد کل نیروی مسلح به عنوان رییس کمیته دائمی پدافند غیرعامل در کشور است و ریاست شورای پدافند غیرعامل استان با حکم سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروی های مسلح، استاندار ایلام است و با مدیریت وی اهداف و برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل به خوبی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: از سال ۹۰ روز هشت آبان به عنوان روز پدافند در تقویم ملی ثبت شد و اطلاع‌رسانی، مصونیت‌سازی و آگاه‌سازی در این حوزه به مردم و جامعه در دستور کار قرار گرفت.

پنج قرارگاه و ۱۱ کارگروه ذیل شورای پدافند غیرعامل استانداری ایلام فعال است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.