• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

۲ فروند بالگرد هلال احمر در ایام اربعین در استان مستقر می شوند

  • کد خبر : 3289
  • 24 مرداد 1402 - 21:30
۲ فروند بالگرد هلال احمر  در ایام اربعین در استان مستقر می شوند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به آمادگی این مجموعه برای اربعین در مرز مهران، گفت: طی این ایام ۲ فروند بالگرد هلال احمر در استان مستقر می شوند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ غلامرضا علیمحمدی روز سه شنبه اظهار کرد: هلال احمر در سه بخش امداد و نجات، اسکان و درمان برای اربعین در مرز مهران از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اربعین امسال در هوای گرم برگزارمی شود، افزود: با توجه به احتمال گرمازدگی زائران، هلال احمر در مرز مهران نسبت به ایجاد و تجهیز پایگاه خود در پایانه مرزی با ۳۰ تخت مجهز اقدام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: ۲۸ پایگاه هلال احمر در مناطق مختلف منتهی به مرز مهران پیش بینی شده که در کمترین زمان به زائران اربعین خدمات رسانی می کنند.

علیمحمدی اضافه کرد: بیش از یک هزار نیروی هلال احمر در استان ایلام و مرز مهران در بخش های مختلف برای خدمات رسانی مستقر می شوند، همچنین به میزان کافی آمبولانس در مسیرهای مرز در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: ۲ فروند بالگرد هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ایام اربعین در استان ایلام مستقر می شوند، همچنین دیگر تجهیزات مورد نیاز در مرز مهران در بحث امداد و نجات و درمان نیز تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: همچنین در بحث اسکان نیز زمینه اسکان ۷۰ هزار نفر در شبانه روز را در استان ایلام فراهم کرده ایم، این جمعیت آماده اسکان زائران را در مواقع ضروری دارد.

وی گفت: هلال احمر در بحث خدمات اجتماعی نیز ورود کرده و ۱۰۰ دستگاه ویلچر برقی برای تردد افراد ناتوان در مرز مهران مستقر می کند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.