• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
4
استاندار ایلام ؛

استان ایلام در بحث اشتغالزایی مقام اول را در کشور بدست آورده است

  • کد خبر : 1669
  • 01 آذر 1401 - 15:40
استان ایلام در بحث اشتغالزایی مقام اول را در کشور بدست آورده است
استاندار ایلام گفت: تعهد اشتغال استان در سال جاری نزدیک به هفت هزار نفر بوده که این میزان به ۱۱ هزار نفر افزایش پیدا کرده به طوری در این حوزه ۱۸۰ درصد بیشتر از تعهدات محقق شده بوده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام در بحث اشتغالزایی مقام اول را در کشور بدست آورده است و این مهم بر اساس واقعیت ها است.

وی افزود: هر اشتغالی که در سامانه مورد نظر ایجاد می شود، نام فرد، کد ملی ، محل اشتغال و پرداخت حق بیمه در آن ثبت شده و بعد توسط متولیان امر که وزارت کارو رفاه اجتماعی است، راستی آزمایی انجام می گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری نزدیک به هفت هزار نفر بوده که این میزان به بیش از ۱۱ هزار نفر افزایش پیدا کرده به طوریکه در این حوزه ۱۸۰ درصد از تعهدات بیشتر بوده است.

به گفته بهرام نیا، از تعداد ۱۱ هزار اشتغالزایی برای راستی آزمایی که توسط وزارتخانه مورد نظر انجام گرفته، بیش از ۸۰ درصد مثبت بوده است.

وی بیان کرد: شورای برنامه ریزی استان یکی از شورای های تعیین کننده در راستای حل مسائل اقتصادی و توسعه بحث عدالت محوری و ایجاد توازن بوده و در این راه تاکنون به هدف تعیین شده نزدیک شده ایم.

استاندار ایلام با تقدیر از برخی مدیران که بدون هیچگونه پرداخت اعتبار سفر، پروژه های حوزه کاری خود را فعال نگه داشته اند، افزود: اعتبارات حوزه سفر حذف نشدنی نیست، دستگاه هایی چون راه و شهرسازی و راهداری حمل و نقل جاده ای استان پروژه های حوزه کاری خود را با تمام توان از محل منابع داخلی سازمان خود به پیش برده اند که جای تقدیر دارند.

بهرام نیا با بیان اینکه یکی از تاکیدات سازمان برنامه و بودجه و هیات دولت توزیع اعتبارات به سمت و سوی پروژه های سفر است، بیان کرد: توفیق بزرگی در حوزه معاونت اقتصادی با کسب رتبه چهارم کشوری بدست آمد و با کمک مجموعه عوامل تعدادی از واحدهای غیرفعال به چرخه تولید باز گردانده شدند.

وی با بیان اینکه در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج ایلام جزو استان های اول بوده است، یادآور شد: این استان رتبه نخست کشور از نظر پرداخت تسهیلات ازدواج در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ را دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: کسب رتبه برتر اداره کل صمت، کسب مقام اول در امور مشارکت های جوانان توسط اداره کل ورزش، کسب رتبه برتر روابط عمومی ها توسط استانداری ایلام و کسب رتبه سوم در انضباط مالی و توزیع اعتبارات نیز از دیگر توفیقات خوب استان در سال جاری است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.