• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
امام جمعه دهلران

امام جمعه دهلران جذب نیرو های بومی در شرکت های منطقه از مهترین دغدغه های جوانان منطقه است

  • کد خبر : 1099
  • 25 مهر 1401 - 17:46
امام جمعه دهلران جذب نیرو های بومی در شرکت های منطقه از مهترین دغدغه های جوانان منطقه است
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : جذب و بکار گری نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه از مهترین دغدغه خانواده ها و جوانان تبدیل شده که متاسفانه شاهد جذب نیروی غیر بومی در این شرکت ها هستیم.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در نشست شورای اداری دهلران با حضور بازرس کل استان ایلام اظهار داشت : چر باید از ظرفیت پیمانکاران بومی منطقه استفاده نشود که مشکل بیکاری و جذب نیروهای منطقه مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمی کنند ؛ گفت : چرا شرکت ها به برخی روستا ها ی همجوار خود در بحث مسئولیت های اجتماعی بی اهمیت هستند، این در حالی است که برابر قانون شرکت ها میتوانند در بحث مسئولیت های اجتماعی در هر منطقه کمک کنند.

امام جمعه دهلران به راه های موصلاتی شهرستان اشاره کرد ؛ ادامه داد : متاسفانه در بحث راه های شهرستان شاهد مشکلات زیادی هستیم که باید در این راستا چاره اندیشی شود تا مردم با اطمینان خاطردر مسیر های موصلاتی تردد کنند.

وی افزود: حضور مدیران کل در شهرستان برای پیگیری امورات و توجه به اعتبارات شهرستان و استقرار ادارات در بخش ها و دفتر بازرسی و نمایندگی اوقاف در دهلران از دیگر موضوعات است که نیازمند توجه و پیگیری هستند .

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.