• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

تازه های خبری

جاده پدافندی مهران تا قبل از اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد آیا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام قحط الرجال است ؟ / شنیده ها حاکی از این است که یک نفر با سابقه ۲ سال استخدام پیمانی قرار است به عنوان مهمترین معاونت دانشگاه که به نوعی قایم مقام رئیس دانشگاه می باشد، ابلاغ زده شود/ آیا معیار انتخاب مسئول بالاترین درجه علمی دانشگاه، صرفاً اصلاح طلب بودن است؟ با متصرفان اراضی ملی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می شود آقایان مسئول چه مصلحتی بالاتر از سلامت مردم است، لطفا بیماران را آواره شهرها نکنید ! خطاب به مسئولین استان؛ به حاشیه دلالان در پایانه مرزی مهران پایان دهید /امنیت جانی و شغلی رانندگان پایانه مرزی مهران در خطر است /چرا مراجع امنیتی در جمع آوری چند دلال عاجزند؟ ۳۶.۵ درصد از کارکنان استان را بانوان در نظام اداری استان تشکیل می‌دهند آیا شهردار غیر بومی ، کشتی به گل نشسته شهرداری دهلران را در مسیر قرار می دهد ! “از” بکارگیری نیروهای غیربومی ذی نفوذ” تا” سرگردانی قبول شدگان آزمون ان جی ال دهلران

4

بازدید روزانه ۴ هزار نفر از نمایشگاه زاگرس نشینان ایلام

  • کد خبر : 3640
  • 20 آذر 1402 - 21:49
بازدید روزانه ۴ هزار نفر از نمایشگاه زاگرس نشینان ایلام
مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: روزانه ۴ هزار نفر از نمایشگاه زاگرس نشینان بازدید می‌کنند.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ محمدجواد خانزادی ، در حاشیه نمایشگاه زاگرس‌ نشینان شهر ایلام بیان داشت: نخستین جشنواره گردشگری عشایر با هدف توسعه فروش و رونق محصولات محلی استان ایلام در محل دهکده گردشگری شهر ایلام در حال برگزاری است.

وی افزود: از ۷ آذرماه تاکنون این نمایشگاه به طور میانگین روزانه پذیرای بین ۳ تا ۴ هزار نفر از هم استانی های عزیز بوده است.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام ادامه داد: با وجود استقبال خوب مردم روزانه بالغ بر یک میلیارد تومان انواع محصولات در این نمایشگاه به فروش می رسد.

خانزادی خاطرنشان کرد: این جشنواره همزمان در شهر ایلام و تعداد ۱۱ شهرستان دیگر استان درحال برگزاری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده این بازارچه فروش محصولات عشایری ویژه استان ایلام به‌صورت ثابت در محل کنونی در تمام ایام سال برپا خواهند بود.

وی گفت: در بازدید معاون اقتصادی استانداری از این نمایشگاه مقرر شد فروش گوشت قرمز و محصولات لبنی عشایر با بسته‌بندی و برند عشایر در این نمایشگاه عرضه شود.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام عنوان کرد: با توجه به میزان استقبال بالای بازدیدکنندگان و درخواست فروشندگان این نمایشگاه تا ۲۴ آذر ماه تمدید خواهد شد. ارزش تولیدات عشایر سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.