• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
5
رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام؛

حمایت از پزشکان انتظار بحق این قشر از مسوولان مربوطه است

  • کد خبر : 1030
  • 05 شهریور 1401 - 3:40
حمایت از پزشکان انتظار بحق این قشر از مسوولان مربوطه است

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: متاسفانه امروز پزشکان تاوان کمبود امکانات و سو مدیریت وزارت بهداشت که متولی بهداشت در جامعه است را می پردازند. به گزارش هاوارزاگرس ؛ دکتر علیرضا رمضانی عصر جمعه در آیین گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: جامعه پزشکی همواره کنار مردم هستند. ملت هم در دوران کرونا هم در […]

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: متاسفانه امروز پزشکان تاوان کمبود امکانات و سو مدیریت وزارت بهداشت که متولی بهداشت در جامعه است را می پردازند.

به گزارش هاوارزاگرس ؛ دکتر علیرضا رمضانی عصر جمعه در آیین گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: جامعه پزشکی همواره کنار مردم هستند. ملت هم در دوران کرونا هم در دوران جنگ تحمیلی رشادت های این قشر را مشاهده و لمس کردند.وی افزود: انتظار جامعه پزشکی از دولتمردان و مردم حفظ حرمت و احترام است که قطعا این موضوع باید دو طرفه باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام با بیان اینکه پزشکان خادم و خدمتگزار مردم هستیم، ادامه داد: مراقبت از سلامت و بهداشت جامعه وظیفه پزشکان است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی ادامه داد: حمایت از پزشکان انتظار بحق این قشر از مسوولان مربوطه است که متاسفانه امروز آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است

دکتر رمضانی اضافه کرد: انتظار می رود مسوولان این حریم را به درستی حفظ و مراقبت کنند. متاسفانه خیلی از قوانین، بخشنامه ها و دستور العمل های که صادر می شود خلاف جهت جریان سلامت مردم است و اهدافش مشخص نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز پزشکان تاوان کمبود امکانات و سو مدیریت وزارت بهداشت که متولی بهداشت در جامعه است را می پردازند و این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.رییس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: پایین بودن تعرفه های پزشکی در کشور نسبت به کشورهای همسایه نشان از عدم توجه مسوولان به مطالبات پزشکان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: پزشکان شرایط اقتصادی جامعه را درک می کنند اما تعرفه های که به پزشکان تحمیل می شود ناچیز و سبب تعطیلی بسیاری از مطب ها و بعضا مهاجرت پزشکان آنها می شوددکتر رمضانی افزود: پزشکان همواره در حال خدماترسانی به جامعه هستند ولی امروز با ناملایمت هایی مواجهه هستند و زیاد به خواسته های آنان توجه نمی شود.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.