• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
3
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ایلام؛

عضویت ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز ایلامی در انجمن های اسلامی

  • کد خبر : 1306
  • 10 آبان 1401 - 14:18
عضویت ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز ایلامی در انجمن های اسلامی
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام گفت: حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز این استان در این انجمن ها عضویت دارند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام سعید مدرسی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و حدود یک هزار نفر دانش آموزان مقطع متوسطه اول هستند.

وی با ذکر اینکه عضو گیری دانش آموزان مقطع متوسطه اول امسال برای نخستین بار انجام شده و تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: این دانش آموزان در ۱۳۶ انجمن اسلامی در سراسر استان عضویت دارند.

مسوول انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام یادآور شد: عضویت این دانش آموزان بصورت زبده یابی انجام و دانش آموزران مستعد از نظر علمی، تربیتی جذب این انجمن ها خواهند شد.

مدرسی با بیان اینکه برنامه های مختلف تربیتی توسط انجمن ها برای دانش آموزان مدارس در طول سال تحصیلی و ایام تعطیلات تابستان اجرا می شود، بیان کرد: امسال اردوی تشکیلاتی طلایه داران فردا ویژه اعضا انجمن های اسلامی دختران و پسران برگزار و دانش آموزان مسئول انجمن ها با مسائل و سازوکارهای انجمن های اسلامی آشنا تا آنها را در کارگروه های خود در مدارس تبیین کنند.

وی همچنین از اجرای طرح همکلاسی آسمانی توسط این انجمن خبر داد و گفت: با توجه به ۳۷۴ شهید دانش آموز استان در قالب این طرح، سرگذشت پژوهی توسط دانش آموزان انجمن ها انجام و با خانواده های آنها ملاقات می کنند.

وی اجرای طرح لشگر فرشتگان ویژه انجمن های اسلامی دانش آموزان دختر، برگزاری نشست معرفتی مجازی، تشکیل هیات های دانش آموزی، طرح انسجام، حضور مبلغان در مدارس، برگزاری مسابقات علمی و قرآنی و همایش دختر ماه را از جمله برنامه های این انجمن ها برای دانش آموزان عنوان کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ایلام به برنامه های این انجمن در روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: ۲ ایستگاه صلواتی و استکبار ستیزی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان تشکیل و بیانیه مشترک انجمن ها و بسیج دانش آموزی نیز توسط یکی از دانش آموزان قرائت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.