• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

لزوم حذف گره های ترافیکی محور حمیل – ایلام تا ایام اربعین ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2096
  • 08 دی 1401 - 14:20
لزوم حذف گره های ترافیکی محور حمیل – ایلام تا ایام اربعین ۱۴۰۲
استاندار ایلام پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از پروژه چهار خطه کردن جاده حمیل – ایلام اظهار داشت: سال گذشته جلسه ای با قرارگاه خاتم انجام و مقرر شد در قالب تهاتر از محدوده جغرافیایی استان ایلام تا مهران بصورت چهارخطه شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.

استاندار ایلام ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر جدید در مسیر مهران- ایلام چهارخطه شد و از مسیر جاده حمیل تا ایلام نیز کلنگ چهارخطه ۲۰ کیلومتر دیگر بر زمین زده شد.

بهرام‌نیا بیان کرد: انتظار داریم پیمانکار مربوطه تا ایام اربعین پیش رو ۲۰ کیلومتر در دست اجرا را به مرحله خاکی برساند و گره های ترافکی حذف تا به خوبی پذیرای زایران بوده و تلفات جانی در سطح جاده ها نداشته باسیم.

وی گفت: این‌ اقدامات و کارهای بزرگ انجام شده گویای این است که علی رغم‌ مشکلات‌مالی دولت اهتمام جدی به سلامت و راحتی تردد مردم در جاده ها دارد.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه ایلام – جمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل سد احداث چناره، دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.