• امروز : چهارشنبه - ۲۲ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 10 April - 2024
13
معاون عمرانی استاندار ایلام،

مراحل پایانی زیرساخت فیبرنوری در ایلام در دست اقدام است

  • کد خبر : 1133
  • 27 مهر 1401 - 18:45
مراحل پایانی زیرساخت فیبرنوری در ایلام در دست اقدام است
معاون امور عمرانی استاندار ایلام از اجرای طرح فیبر نوری در تمام شهرهای استان ایلام‌ خبر داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سعید هژبری ظهر امروز در نشست هماهنگی تسریع در اجرای پروژه توسعه شبکه فیبرنوری با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در هوشمندسازی و بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری اظهار داشت: مراحل پایانی زیرساخت فیبرنوری در ایلام که شامل، اجرای زیرساخت شبکه، نصب تجهیزات پایش و ساختمان مانیتورینگ می‌باشد در دست اقدام است.

وی افزود: این تکنولوژی به شهرداری این امکان را می‌دهد که از طریق مانیتورینگ نسبت به پیگیری، رصد امور ترافیکی، خدماتی و تبلیغات میدانی در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: توسعه خدمات مبتنی بر فناوری زیرساخت یکی از موضوعات مهم و زیربنایی برای برنامه‌ریزی و بهره‌وری از این نوع زیرساخت‌ها در آینده است.

هژبری توجه مدیریت شهری به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و برخورداری از منابع انسانی توانمند را عامل اصلی برای رسیدن به شهر هوشمند دانست و گفت: با نصب دوربین‌های پلاک خوان تمامی مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها مورد نظارت قرار می‌گیرد که این امر نقش مؤثری در کاهش تخلفات رانندگی و افزایش ایمنی درون شهری دارد.

وی با بیان اینکه در شهر ایلام ۴۰ کیلومتر ترنج جهت اجرای شبکه فیبرنوری برنامه‌ریزی و تاکنون ۳۱ کیلومتر آن اجرایی شده است، افزود: مابقی این طرح تا پایان هفته آینده اجرا خواهد شد و زیرساخت فیبرنوری در کل استان و در ۲۷ شهر که هم اکنون در حال اجرا است تا نیمه اول آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.