• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی ایلام ۶۶ درصد است

  • کد خبر : 2733
  • 12 اسفند 1401 - 18:08
پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی ایلام ۶۶ درصد است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در سال گذشته کل مخازنی که در استان ایلام ساخته شده سه هزار مترمکعب است.

به گزارش هاوار زاگرس ؛ ناصری روز جمعه در آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های حوزه آبرسانی شهر ایلام که با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری و استاندار ایلام انجام گرفت، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی ایلام ۶۶ درصد است نسبت به میانگین کشوری دو برابر کار انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود: رویکردی مثبتی نسبت به پروژه‌ها در حوزه آب وجود دارد، در سطح کشور ۱۰ هزار روستا با ۳۰ هزار میلیارد اعتبار از طریق قرارگاه محرومیت زدایی در حال آبرسانی است.

وی تصریح کرد: برای این موضوع در قرار گاه استان ایلام به ریاست استاندار ایلام اقدامات خوبی آغاز شده است، در همین راستا ۱۲۸ روستا در قالب با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اضافه کرد: با اقداماتی که در این دولت و با حمایت‌های آقای استاندار انجام شده است ۲۶ روستا در تابستان آبرسانی شده است.

وی گفت: در حال حاضر برای اولین بار در استان ایلام با استفاده از ظرفیت خیرین ۴۰ روستا را طی یک تفاهم نامه قرار است آبرسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: قرار است خیرین ۶۳ کیلومتر لوله را در اختیار ما قرار دادند که تاکنون ۵۰ کیلومتر این لوله‌ها را در انبار آب و فاضلاب دپو شده و بزودی کار اجرایی این ۴۰ روستای فاقد آب را شروع خواهیم کرد.

ناصری تصریح کرد: در سال گذشته کل مخازنی که در استان ایلام ساخته شده سه هزار مترمکعب بوده و امسال و در همین دولت با پیگیری آقای استاندار ۲۰ هزار متر مکعب مخزن ساخته شده است./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.