• امروز : سه شنبه - ۲۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 9 April - 2024
6
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)؛

۳۰۰ طرح اشتغالزایی خرد توسط بنیاد برکت در ملکشاهی اجرا شده است

  • کد خبر : 2541
  • 26 بهمن 1401 - 22:36
۳۰۰ طرح اشتغالزایی خرد توسط بنیاد برکت در ملکشاهی اجرا شده است
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: طی امسال ۳۰۰ طرح اشتغالزایی خرد و خانگی زودبازده در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ملکشاهی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بنیاد برکت انجام شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد زارع روز چهارشنبه در دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان ملکشاهی، اظهار کرد: طی امسال توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان مشاغل خرد و خانگی زودبازده، ۳۰۰ طرح انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی، با بیان اینکه در فرآیند اجرای این طرح ها برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم صورت گرفته است، افزود: بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

زارع، با اشاره به اینکه مدل بنیاد برکت در اجرای طرح های اشتغالزایی موفق بوده و تاکنون بسیار خوب جواب داده است، خاطرنشان کرد: مدل بنیاد برکت در اجرایی طرح‌ها اشتغالزایی باید به یک الگو در همه دستگاه‌ها تبدیل شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: تاکنون کمک های زیادی جهت محرومیت زدایی در شهرستان ملکشاهی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در زمینه های مختلف صورت گرفته و این روند ادامه خواهد داشت.

وی، حمایت از معیشت نیازمندان، مدرسه سازی، کمک به بهداشت و درمان ، حمایت از گروه های جهادی، اشتغالزایی و جهزیه به نوعروسان نیازمندان را از جمله کمک های ستاد اجرایی به مردم این شهرستان عنوان و تصریح کرد: از طریق گروه های جهادی، فرمانداری ها، دفاتر ائمه جمعه، دهیاری ها و شورا ها بسته های معیشتی به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت دقیق بر اجرایی پروژه ها و اختصاص بودجه به موقع از اولویت های ستاد اجرایی در انجام اقدامات محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: سیستم سفارش در ارائه تسهیلات بنیاد برکت و اقدامات ستاد اجرایی به شخص خاص یا خارج از اصول؛ به هیچ عنوان کار ساز نیست و فقط طبق دستور العمل‌ها تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و خدمت‌ها به افراد مستعد و نیازمند استان انجام می‌شود.

وی، با اشاره به تاکید فرماندار و امام جمعه ملکشاهی مبنی بر محرومیت زدایی از روستای《بولگ》، این شهرستان، گفت: سال آینده این روستا مورد توجه طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت قرار می‌گیرد و هر آنچه در توان داشته باشیم بی منت انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.