• امروز : چهارشنبه - ۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
5
استاندار ایلام ؛

۸۷ پروژه عمرانی ملی و استانی در شهرستان بدره در دست اجراست

  • کد خبر : 2503
  • 19 بهمن 1401 - 21:58
۸۷ پروژه عمرانی ملی و استانی در شهرستان بدره در دست اجراست
استاندار ایلام گفت: ۱۲ پروژه در مجموع سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات اربعین با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال برای شهرستان بدره در نظر گرفته شده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان بدره اظهار داشت: از محل متمم اول سفر ریاست جمهوری یک پروژه با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت، همچنین از محل اعتبارات اربعین نیز یک پروژه با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد ریال به شهر بدره تعلق گرفه است.

استاندار ایلام یادآور شد: در شهرستان بدره ۸۷ پروژه عمرانی ملی و استانی با مجموع اعتبار یک هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال در دست اجراست و همچنین یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۲۰۰ واحد مسکونی (۱۵۰ واحد روستایی و ۵۰ واحد شهری) با تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۳۹۲ میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.

بهرام نیا در بخش دوم سخنان خود با اشاره به فعالیت های دولت در همه بخش ها و حوزه ها، گفت: امروز به واسطه حضور فعال جوانان و دانشمندان و با مدیریت صحیح منابع، انقلاب اسلامی جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد و این نظام با نظام طاغوت قابل مقایسه نیست.

وی به رشد کشور در تمامی حوزه ها اشاره کرد و یادآور شد:طول راههای کشور از ۳۶ هزار به ۲۱۰ هزار کیلومتر رسیده است که رشد ۶ برابری راهها را نشان می دهد.بهرام نیا با بیان اینکه ایران احداث کننده بلندترین سد بتونی در جهان است، تاکید کرد: تعداد سدهای کشور از ۱۳ به بیش از ۲۰۰ مورد رسیده است.

وی اظهار داشت: ایران در حال حاضر از نظر علم نانو رتبه ۱۳ و از نظر تولید علم هوا و فضا رتبه ۱۱ جهان را به خود اختصاص داده است‌.استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین ایران از نظر تولید اورانیوم ۲۰ درصد و فناوری فضایی در جهان جایگاه هشتم دنیا قرار گرفته و این برای همه ما افتخار بزرگی محسوب می شود.

بهرام نیا اضافه کرد: سپیده فجر زمینه ساز پیروزی حق بر باطل شد و به لطف خدا و با اتحاد همه جانبه مردم و هدایت خلف صالح امام (ره) تمامی فتنه های جبهه استکبار خنثی شد.

وی مصداق بارز ناکامی تبلیغات دشمن را برگزاری پرشور جشن انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن بسیار تلاش کرد جشن و سرور مردم در دهه فجر کمرنگ شود اما خواب شوم آنان تعبیر نشد.

بهرام نیا از تشدید نظارت ها بر بازار در آستانه شب عید خبر داد و گفت: همه کمیته ها و کارگروه نظارت بر بازار فعالیت خود را باید در آستانه شب بیشتر کنند تا شاهد تثبیت قیمت ها باشیم.

وی با اشاره به جهاد آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان با اعتبار ۸ هزار میلیارد ریال، گفت: ایلام با ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست بین استان های سراسر کشور را در «طرح آبرسانی به مناطق محروم» به خود اختصاص داده است.

استاندار ایلام افزود: از مجموع ۲۰۰ روستای هدف آبرسانی استان، ۶۹ روستا حوزه جنوب استان و ۱۲ روستا بدره هدف «طرح آبرسانی به مناطق محروم» است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم کشور با تمامی مشکلات، اما دوستدار نظام هستند، گفت: دلدادگی مردم به نظام در ۲۲ بهمن ماه نمایش داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.