• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
فرمانده سپاه استان ایلام؛

۱۰۰ گروه جهادی همزمان با هفته بسیج به مناطق محروم اعزام میشوند

  • کد خبر : 1558
  • 25 آبان 1401 - 5:13
۱۰۰ گروه جهادی همزمان با هفته بسیج به مناطق محروم اعزام میشوند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع ) استان ایلام 141عنوان برنامه در هفته بسیج در 15سرفصل و بالغ بر 7 هزار و 200 برنامه در سطح استان برگزار می شود

به گزارش هاوار زاگرس؛ سردار شاکرمی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار ‌داشت : با توجه به شعار امسال هفته بسیج، امید است که این شعار اساسی که وظیفه بسیج همراهی و خدمتگزاری به مردم بوده است، با تمام توان و ظرفیت تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اختصاص ۵۰۰میلیارد تومان به جهاد آبرسانی در استان افزود :طی یکی و دو سال آینده به همت قرارگاه سازندگی سپاه به تمام روستاهای استان آبرسانی خواهد شد.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه بسیج همواره در کنار مردم بوده است، گفت: خدمت بی منت به دورترین نقاط کشور و استان رسالت بزرگ بسیج در قالب قشرها و رده های مختلف بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه نقطه برجسته انقلاب اسلامی همین تفکر بسیجی است، افزود: البته تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما تمام توان برای حضور در همه عرصه ها برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم پای کار آورده شده است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه هر جایی که مردم نیاز به خدمت داشته باشد بسیج آنجا حضور پیدا می‌کند، گفت: امروز یکی از مشکلات روستایی استان آب است و‌ بسیج سازندگی در تلاش است که از هر نقطه ای که می شود آب را به روستاهای استان با استفاده از امکانات و توان بسیج انجام شود‌.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همه تجهیزات لازم را برای آبرسانی به روستاهای تامین شده است و دیگر اجرای پیمان به پیمانکار داده نمی شود و همین امر موجب کاهش هزینه ها و انجام کار با کیفیت بالا می شود.

وی با بیان اینکه الگوی بسیج متاثر از دوران دفاع مقدس است، گفت: در بحث جهاد آبرسانی به مناطق روستایی استان یک انقلاب صورت گرفته است و این کار با شدت و حدت در استان در حال انجام است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه بسیج بر اساس بیانیه گام دو انقلاب به عنوان پیشران توسعه مناطق محروم و خدمت به مردم است، ابراز کرد: از ۲۹ آبان برنامه های هفته بسیج برگزار می شود و‌ در این هفته خدمات گسترده ای به مردم استان ارایه می شود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج گروه های فعال در مساجد برای خدمت به مردم در سطح محلات فعال می شوند، افزود: در طول حیات جامعه انسانی یک‌ نهادی مانند بسیج بدون نگاه سیاسی و سلیقه ای به مردم خدمت ارایه می دهد سراغ نداریم.

سردار شاکرمی بیان داشت : اعزام صد گروه جهادی به مناطق محروم ، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و سازندگی، برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی، اعزام پزشکان به مناطق محروم و رونمایی از ابتکارات بسیجیان، همایش طلایه داران عصر ظهور، برپایی درمانگاه سیار در مناطق محروم و حاشیه نشین از جمله برنامه های هفته بسیج در استان است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.