• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

ارسال بیش از ۳٠ طرح مردمی به دبیرخانه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی

  • کد خبر : 3660
  • 22 آذر 1402 - 16:20
ارسال بیش از ۳٠ طرح مردمی به دبیرخانه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی

نشست هم‌اندیشی قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی صبح امروز چهارشنبه۲۲ آذر با هدف بررسی طرح‌های ارائه شده با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس جبهه فرهنگی انقلاب استان، رییس حوزه هنری و معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در دفتر مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

نشست هم‌اندیشی قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی صبح امروز چهارشنبه۲۲ آذر با هدف بررسی طرح‌های ارائه شده با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس جبهه فرهنگی انقلاب استان، رییس حوزه هنری و معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در دفتر مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، علی هوشمند در این نشست با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور تدوین راهبردها و سیاست‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان در این اداره کل تشکیل شده است، گفت: این قرار گاه در صدد پیشنهاد سلسله اقدامات ستادی راهبردی و پشتیبانی در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی برای نقش‌آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت پذیر و ظرفیت‌ساز است.

وی ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را از جمله اهداف قرارگاه جنگ نرم شهید آوینی عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی با هدف واسپاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شکل گرفته است؛ بیان کرد: بیش از ۳٠ طرح مختلف مردمی به این اداره کل به عنوان دبیرخانه قرار گاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در استان ایلام رسیده است.

هوشمند موضوعاتی از جمله امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه، تحکیم و تعالی بنیان خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، تفریحات تعالی بخش (اوقات فراغت )، جمعیت و فرزند آوری و حجاب و عفاف را از مهم‌ترین موضوعات طرح‌های ارائه شده به این دبیرخانه عنوان کرد.

گفتنی است قرارگاه شهید آوینی یک قرارگاه هم‌افزا است که با تعریف کار مشترک با دبیری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها ایجاد شده است. در این مجموعه، نهاد‌های انقلابی و مردمی، برنامه‌هایی را برای اعتلای فرهنگ استان تعریف می‌کنند که در مقام طراحی و اجرا، کسی که میدان‌داری خواهد کرد، حلقه‌های میانی و مؤسسات مردمی هستند.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.