• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

افتتاح و کلنگ زنی هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه حوزه برق در استان ایلام

  • کد خبر : 3350
  • 27 شهریور 1402 - 21:34
افتتاح و کلنگ زنی  هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه  حوزه برق در استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: طی ماه های گذشته مشترکان برق ایلام ۱۰۵ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ ولی الله ناصری روز دوشنبه اظهار کرد: تابستان سال ۱۴۰۲ خوشبختانه بدون هیچ مشکلی در زمینه برق در استان ایلام از پیک بار عبور کرده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه پیک بار را در هفته انتهای شهریور را می‌گذرانیم، گفت: ۱۴۰ برنامه و اقدام مشترک در وزارت نیرو برای سال ۱۴۰۲ کلید خورد که مهمترین آن طرح( یک مساوی با بیست) تا ۲۰ برابر تعرفه مصرف برق که حدود یک هزار ریال است به مشترکان برق پاداش داده می شود.

ناصری با تایکد بر اینکه در این راستا پاداش تشویق در حوزه خانگی در نظر گرفته شد، افزود: از ۳۷۰ هزار قبض که تاکنون برای مشترکان خانگی در فصل تابستان در این استان صادر شده، ۱۰۸ هزار مورد قبض مشمول پاداش شده که صرفه جویی ۱۱ میلیون کیلووات ساعتی را داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام عنوان کرد: ۱۰۵ میلیارد ریال پاداش تاکنون در سه ماه اخیر تقدیم مردم استان ایلام شده به طوری که برخی از شهروندان بالای ۳۰ میلیون ریال نیز پاداش دریافت کرده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به گرمسیری بودن اکثر مناطق استان ایلام حدود ۵۶۰ کیلووات ساعت سرانه مصرف برق در استان ایلام بوده در کشور و در دنیا سرانه بسیار بالایی است به همین دلیل لزوم مدیریت مصرف حائز اهمیت است.

ناصری تصریح کرد: در ماه جاری هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه برق در استان ایلام افتتاح و کلنگ زنی شده که مهمترین آنها بحث توسعه و اصلاح برق روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار کرد: برق رسانی به روستاهای جدید، توسعه و سرمایه گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، توسعه روشنایی معابر و… از اهداف مهم شرکت توزیع برق استان ایلام است.

وی افزود: همچنین برای پروژه‌های زیرساختی حوزه برق اربعین حسینی در استان ایلام، یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال را در قالب ۲۳ پروژه اجرایی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.