• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
امام جمعه ایلام؛

امروز استکبار جهانی تسلیم اراده رهبری است

  • کد خبر : 1285
  • 09 آبان 1401 - 11:30
امروز استکبار جهانی تسلیم اراده رهبری است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اربعین فصل آگاهی و بصیرت افزایی امت اسلامی است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در آیین تجلیل از خادمان اربعین شهرستان دهلران اظهار داشت: امام حسین (ع) برای پاسداری دین خدا جان و تمام هستی خود را فدا کرد و خداوند خونخواه امام حسین(ع) است.

وی افزود: افتخار ما این است که خداوند توفیق خدمت به زائران اربعین را به مردم استان عطا کرده و بی شک دارای اجر معنوی بسیار بالایی است.

امام جمعه ایلام اربعین را فصل آگاهی و بصرت افزایی امت اسلامی ذکر کرد و افزود: امروز ما در مقطعی از تاریخ هستیم که خادمی زائران اربعین نصیبمان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به اینکه هر کس در مقابل نظام گردن افرازی کند، بی شک چوب آنرا خواهد خورد، یادآور شد: این از عبرت های تاریخی است و نمونه های آن را در تاریخ دیده ایم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای آسیب زدن به جبهه مقاومت و پیشرفت انقلاب در منطقه دست به دست داده و با امکانات مادی و تبلیغی خواستار نابودی حکومت بشار اسد در سوریه بودند و با فریب مردم داعش را وارد میدان کردند، ولی با رشادت رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم بویژه سپهبد شهید سلیمانی بساط داعشیان جمع و آرزوی استکبار جهانی برای سیطره بر منطقه بار دیگر ناکام ماند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز استکبار جهانی تسلیم اراده رهبری است ، اغتشاشات نظام را تغییر نمی دهد و شایعات دشمن راه به جایی نمی برد چون ملت پشتیبان نظام بوده و اینرا در موقعیت های مختلف نشان داده اند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: آمریکا منتظر ساقط شدن نظام بود و مرتکب دو اشتباه راهبردی شد، یکی اینکه فکر می کرد با تبلیغات ، عفت زدایی و رواج بی حجابی به هدف خود می رسد و اشتباه دوم اینکه تصور کرد دهه شصتی ها را با خود همراه و ضد دین و انقلاب می کند، ولی وقتی مساجد و قرآن را آتش و نیروهای امنیتی را هدف قرار دادند، مردم صف خود را از آنها جدا کردند.

وی گفت: اگرچه مشکلات اقتصادی است ولی مردم نظام و رهبری را دوست داشته حسینی (ع) هستند و اجازه دخالت به بیگانگان و فریب خوردگان را نمی دهند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در جهاد تبیین کوتاهی کردیم و در جنگ شناختی کوتاه آمدیم و دستاوردهای نظام را بخوبی بیان نکردیم ، ایران اسلامی در علوم مختلف پیشرفت های بسیاری داشته ایم و دشمن اینها را نمی گوید ولی در جهاد تبیین برای دفاع از دستاوردهای نظام باید داشته هایمان را بیان کنیم.

وی مرز چیلات را مطالبه به حق مردم دهلران دانست و از پیگیری ها توسط مسئولان خبر داد و گفت: طرف عراقی باید پای کار بیاید و برای این مهم همه تلاش می کنند.

کریمی تبار توجه به جاده های دهلران را ضرورت دانست و گفت: ایجاد تفرجگاه برای شهرستان ارزشمند و حق مردم است که از رفاهیات برخوردار شوند تا حتی در اربعین هم مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: شاهد ارائه خدمات به بهترین نحو به زائران در شهرستان بواسطه همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان ، اعضای شورای تامین ، شورای اداری و ستاد اربعین بودیم.

لطیف صادقی به تعهدات اشتغال یکساله شهرستان هم اشاره کرد و افزود: طی هفت ماه گذشته این تعهد محقق شده و تا پایان سال ۲ برابر می شود.

وی به انجام پروژه های راه در دهلران اشاره کرد و گفت: ۵۰ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به روستاهای هاویان ، کاور و قیراب توسط قرارگاه امام حسن(ع) در حال اجراست.

صادقی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم بام دهلران در دستور کار است امیدواریم با همکاری همه تکمیل و مردم شهرستان بتوانند از آن بهره مند شوند.

امام جمعه دهلران با اشاره به فعالیت ۵۳ موکب در این شهرستان گفت: دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک نیازمند گشایش مرز چیلات و تامین سایبان و اقامتگاه برای زائران و موکب های دائمی است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از همه خادمان زائران اربعین ، مردم ، موکب داران و مسئولان و فرماندار ویژه دهلران در ایام اربعین قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.