• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
7
استاندار ایلام ؛

بومی سازی فناوری نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می‌آید

  • کد خبر : 1918
  • 23 آذر 1401 - 14:35
بومی سازی فناوری نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می‌آید
استاندار ایلام گفت: بومی شدن فناوری حوزه نفت و گاز و پتروشیمی یک دستاورد بزرگ و مهم برای این استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده با محوریت راهیان پیشرفت در دانشگاه ایلام با تاکید بر امیدآفرینی و ارایه دستاوردها برای نسل جوان، اظهار داشت: امیدآفرینی و ارایه دستاوردهای نظام برای نسل جوان باید پیوست تاریخی داشته باشد و وضعیت قبل از انقلاب با امروز مقایسه شود.

وی افزود: امروز یکی از برنامه های مهم دشمن و جبهه استکبار مایوس کردن نوجوانان و جوانان بود که راه حل خنثی سازی این توطئه ها، ارایه دستاوردهای نظام در طول چهار دهه گذشته است.

استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت های کشور در تمامی حوزه ها بیان کرد: طی چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها نظیر نانو، پزشکی و سایر علوم جایگاه کشور در دنیا ارتقا یافته است.

بهرام نیا به اشاره رشد علمی کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی در دنیا تاکید کرد: مصداق رشد علمی ایران بویژه در حوزه علوم پزشکی، مراجعه بسیاری از شهروندان کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی برای معالجه به بیمارستان های کشور است.

وی با اشاره وجود ذخایر نفت و گاز در استان و بومی سازی این تکنولوژی در استان و اشتغال جوانان ایلامی در این صنایع گفت: بومی سازی فناوری نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می آید که باید زمینه حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز مهم در قالب طرح راهیان پیشرفت فراهم شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمتگذاری به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم و شکر این موهبت خدمت خالصانه و بی منت به مردم است‌.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.