• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام؛

بیمه سلامت به عنوان یکی از موثرترین ارکان های بهداشت و سلامت در جامعه قرار دارد

  • کد خبر : 953
  • 19 اردیبهشت 1401 - 5:48
بیمه سلامت به عنوان یکی از موثرترین ارکان های بهداشت و سلامت در جامعه قرار دارد
مدیردرمان تأمین اجتماعی استان ایلام پیش از امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه با دکتر "نورالدین رحیمی" به مناسبت هفته سلامت دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مهریار سلیمانی در این دیدار اظهار داشت: بیمه سلامت به عنوان یکی از موثرترین ارکان های بهداشت و سلامت در جامعه قرار دارد.

سلیمانی با بیان اینکه وظیفه مدیران دستگاه های بیمه ای هدایت بودجه ی است که از طرف مردم برای حق بیمه پرداخت می شود، گفت: مدیران نیز تلاش کنند با بهبود خدمات، به شاخص های استاندارد سلامت و درمان جامعه هدف، نزدیک شوند.

وی به تشکیل جلسات در سطح کارشناسی و بازرسی های مشترک اشاره و بیان داشت: این همکاری های دو جانبه به رصد بهتر و شناسایی ضعف های موجود کمک می کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه وظیفه مدیران هدایت کارشناسان و کارمندان برای بهبود کیفیت خدمات به جامعه هدف می باشد، افزود: در بحث نسخه الکترونیک بخش های درمانی و بیمه سلامت تجربه های خوبی کسب شده است.

دکتر مهریار سلیمانی با بیان اینکه در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام با کمک بیمه سلامت به بیماران نیازمند کمک های خوبی صورت گرفته است، یادآور شد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و همکاری مدیریت درمان و بیمه سلامت، می توان به بیمارانی که فاقد بیمه تامین اجتماعی بوده در بیمارستان زاگرس خدمات ارائه شود.

وی به کنگره عظیم اربعین حسینی و خدمات گسترده سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با عبور میلیونی زوار ، علاوه بر وظیفه شرعی، بار مسئولیت همکاران مدیریت درمان و تأمین اجتماعی دشوار است.

دکتر نورالدین رحیمی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت، اظهار داشت: امیدواریم با رفع تحریم های ناجوانمردانه علیه بهداشت و درمان کشورمان، مشکلات و کمبودها برطرف گردد.

رحیمی با بیان اینکه در کنار هم برای سلامتی مردم تلاش می کنیم، افزود: هر دو مجموعه درمانی و بیمه ای می کوشند تا به بهترین نحوه به جامعه هدف خود خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به مصرف خودسرانه دارو در استان اشاره و تصریح کرد: مجموعه بیمه سلامت و درمان تامین اجتماعی همسو برای خدمت به مردم و آگاه سازی جامعه در این راستا اطلاع رسانی نمایند./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.