• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

تحقق اهداف کمی جذب۴۱درصدی مشترکین شهری و ۳۵درصدی روستایی در شرکت گاز ایلام

  • کد خبر : 3505
  • 30 مهر 1402 - 22:20
تحقق اهداف کمی جذب۴۱درصدی مشترکین شهری و ۳۵درصدی روستایی در شرکت گاز ایلام
مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام از تحقق اهداف کمی ابلاغی این شرکت در زمینه جذب مشترک شهری و روستایی خبر داد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری تحقق اهداف کمی جذب مشترک شهری ۴۱ درصد و روستایی ۳۵ درصد بوده است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ مجتبی بهادری اظهار کرد: در سال جاری با توجه به اهداف کمی مشخص شده از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب ۶ هزار مشترک جدید شهری تعریف شده بوده که در طول ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۴۶۳ مشترک جدید جذب شده است که این موضوع تحقق ۴۱ درصدی برنامه ابلاغی را نشان می دهد.

وی به اجرای گازرسانی به مناطق مختلف روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه جذب ۴ هزار مشترک جدید روستایی برای شرکت مصوب شده بود که در شش ماهه نخست امسال یکهزارو ۳۸۱ مشترک جذب شده است که نشانگر رشد ۳۵ درصدی نسبت به میزان ابلاغی بوده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام درصد تحقق جذب مشترک به ترتیب در مناطق شهری و روستایی را ۴۱ و ۳۵ درصد عنوان و تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش قابل قبولی در حال خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت زدایی است.

بهادری تأکید کرد: شرکت گاز استان ایلام از شهریور ماه سال ۹۸ بعنوان اولین شرکت گاز استانی نسبت به حذف قبوض کاغذی اقدام نمود و در سال جاری نیز تمام قبوض را به صورت پیامکی و الکترونیکی به مشترکین ابلاغ کرده است.

بهادری به افزایش تاب آوری و پایداری شبکه توزیع گاز و رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در سطح استان اشاره و اظهار داشت: با توجه به تکمیل گازرسانی استان و تغییر رویکرد شرکت گاز ایلام از فاز مهندسی به بهره برداری، پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تاسیسات و شبکه گازرسانی یکی از اولویت های اصلی این شرکت است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.