• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

تحولات اخیر فلسطین نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است

  • کد خبر : 3443
  • 16 مهر 1402 - 22:22
تحولات اخیر فلسطین  نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در همایش یاوران وقف ‌و آیین تجلیل از فعالان مواکب اربعین حسینی به عملیات روز گذشته جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: این شرایط نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، بعد از توافق برجام، رژیم اسرائیل اعلام کرد جنگ بین ایران و اسراییل رخ نمی‌دهد و امنیت ۲۵ سال آینده ما تضمین خواهد شد که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: «اولاً اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله با توفیق الهی تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت، ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت‌».

وی با بیان اینکه تحولات روزهای گذشته نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: طی ۷۵ سال گذشته تاکنون چنین عملیاتی از جبهه مقاومت صورت نگرفته است چراکه این عملیات همه محاسبات رژیم اسراییل را بر هم زد و فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به فعالیت خودجوش محبان اهل‌بیت‌(ع) در مواکب، اظهار کرد: این فعالیت‌ها به واسطه افراد خداجو صورت می‌پذیرد که فضای استان به برکت وجود آنها معنوی و الهی است.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خادمان زوار اباعبدالله الحسین(‌ع ) و موکب‌داران که روز گذشته در مصلای شهر ایلام برگزار شد، افزود: این آیین مورد رضایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام قرار گرفت.

حسنی همچنین به دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص لزوم توجه به مسایل فرهنگی و معرفت‌افزایی در اربعین اشاره کرد و افزود: امسال در همه مواکب استان نمازهای پنج‌گانه بصورت جماعت اقامه و به مسایل فرهنگی و تبلیغات محیطی به صورت ویژه توجه شد.

وی با تاکید بر استمرار فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در استان، بیان داشت: به دلیل علاقه زیاد مردم استان به اهل بیت(ع )، این استان بسترهای لازم را برای اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و دینی دارد که با وجود تهاجم فرهنگی دشمن، اما همچنان اصالت دینی و مذهبی مردم استان حفظ شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: ما امید داریم فضای معنوی که در استان و کشور ایجاد شده بتواند تهاجمات فرهنگی دشمن را خنثی کند.

حسنی بیان داشت: سال به سال بر تعداد فعالان قرآنی و کسانی که در بین مواکب به‌صورت خودجوش فعالیت می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر بهسازی مساجد و پایگاه‌های مقاومت در استان، یادآور شد: در سفر رییس جمهور به استان بحث توجه به ساخت اماکن مذهبی و ساماندهی این اماکن در دستور کار قرار گرفت.

عملیات «طوفان‌الاقصی» فصل جدیدی از قدرت و توانمندی جبهه مقاومت را نشان دادگفتنی است در پایان این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از برگزیدگان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.