• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام،

ثبت ۲۸میلیون و۹۴۰ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان

  • کد خبر : 1243
  • 07 آبان 1401 - 12:35
ثبت ۲۸میلیون و۹۴۰ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین‌های نظارتی راهداری در سال جاری(ابتدای فروردین تا پایان مهرماه) ۲۸ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۷۵۶ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ سید زاهدین چشمه خاوراظهار داشت: این‌ میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی بیان کرد: پرترددترین محور مسیر چوار – ایلام با یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۶۳۵ تردد و محور ایوان – اسلام آباد با یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۳۴۱ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان در بازه زمانی یاد شده تاکید کرد: این مدت سه میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۹۲ تردد در جاده های استان ثبت شده است.

به گفته چشمه خاور، میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با اشاره به میزان جابجایی مسافر در سال جاری( نیمه نخست سال) گفت: این مدت جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۷۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (نیمه اول سال جاری)، گفت: این مدت یک میلیون و ۹۶ هزار و ۸۷۵ مسافر با تعداد ۹۵ هزار و ۷۲۰ سفر جاجا شده‌اند.

وی اضافه کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد و تعداد سفر نیز ۲۹ درصد افزایش افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.