• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

حمایت ستاد اجرایی ، از موکب‌های مسیر تردد زائراین اربعین در مرز مهران

  • کد خبر : 3170
  • 30 تیر 1402 - 17:41
حمایت ستاد اجرایی ، از موکب‌های مسیر تردد زائراین اربعین در مرز مهران
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از حمایت این نهاد از موکب‌های اربعین فعال استان در مسیر تردد زائرین مرز مهران خبر داد.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد زارع، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما ، با تاکید بر اینکه فرمانده اصلی اربعین امام حسین (ع)، است همه‌ی ما خادم و نوکر هستیم، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از موکب‌های فعال سطح استان که در مسیر تردد زائرین مرز مهران هستند و به مردم عزیز ارائه خدمت کنند حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی،با بیان اینکه آب معدنی، یخ و مواد غذایی از طرف ستاد اجرایی فرمان امام در اختیار این موکب‌ها قرار می‌گیرد، افزود: تمام توان خود را جهت رفاه حال زائرین عزیز مرز مهران بکارگیری خواهیم کرد.

زارع، با اشاره به اینکه مرز مهران محل اصلی عبور زائرین اربعین تبدیل شده لذا می‌طلبد به استان در حوزه‌های مختلف توجه جدی و در خورشان مردم عزیز شود، تصریح کرد: زیر ساخت‌های مرز مهران توجه بیشتری می‌طلبد تا زائرین و مسافران راحت تردد کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه علاوه بر اربعین در طول سال مرز مهران محل عبور خیل عظیم زائران و مسافران به عتبات عالیات و کشور عراق است، گفت: لیاقت مردم ایلام در ارائه خدمات و توسعه استان از سوی مسئولان ارشد نظام بیشتر از این‌ها باید باشد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.