• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

در حاشیه مراسم ۲۲بهمن ایلام ؛ دعوای مسئولین بر سر جایگاه

  • کد خبر : 914
  • 23 بهمن 1400 - 9:22
در حاشیه مراسم ۲۲بهمن ایلام ؛ دعوای مسئولین بر سر جایگاه
هم اینکه مسئولین تلاش می کنند در چنین جایگاهی که خود را بالاتر از مردم قرار دهند کار درستی نیست و هم رفتار مسئولین برگزار کننده مراسم در شان و جایگاه یک مدیر کل نبود!

امروز ۲۲بهمن بود ،سالروز یک اتفاق تاریخی بزرگ ،روزی که متعلق به همه ملت است،نماد استقامت ،پیروزی برظلم ،وحدت و همدلی و نشانی از کارهای بزرگ که می تواند از طریق با هم بودن به ثمر برسد. 

مردم ما هم مردمی بی نظیر و بزرگند،از تبعیض ،فقر ،بی عدالتی و گرانی و‌تورم ،از بیکاری فرزندانشان گلایه دارند ،نقد دارند ،اما هرگز آن را پای نظام ننوشته اند

آن را به حساب کسانی می گذارند که با بازی های سیاسی عامل و‌بانی این وضعیت اسفبار شده اند ،با این وجود حتی در سرما و اوج خطرات یک اپیدمی باز به خیابان می آیند تا بگویند حساب سالروز یک اتفاق بزرگ که خود خالق آن هستند، از بد حسابی مسئولین جداست!

اما مسئولین چکار می کنند؟!شرکت در مراسم را نه یک تکلیف، بلکه یک وسیله برای ترقی خود و‌نمایش برتری جویی خود قلمداد می کنند،اگر هم به مراسم می آیند ،به جای اینکه در بین مردم باشند و خود را مثل و از جنس آنان بدانند ،تلاش می کنند در بالای جایگاه قرار بگیرند و‌خودی نشان دهند!

درست مانند اتفاقی که امروز‌ افتاد و نباید می افتاد ،مدیر کل بنیاد شهید وایثارگران استان هم می خواست مانند دیگر مسئولین در بالای جایگاه قرار گیرد و از بالا به پایین مردم را نگاه کند ! بوسیله مسوولین برگزار کننده مراسم پایین آورده شد !

هم اینکه مسئولین تلاش می کنند در چنین جایگاهی که خود را بالاتر از مردم قرار دهند کار درستی نیست و هم رفتار مسئولین برگزار کننده مراسم در شان و جایگاه یک مدیر کل نبود!

بهتر است برگزار کنندگان و متولیان چنین مراسم با شکوهی ، ترتیبی اتخاذ کنند که مبنعد در بالای جایگاه مراسم ،به جز استاندار ،نماینده ولی فقیه و فرماندهان نظامی و امنیتی،کسی دیگری در بالای جایگاه قرار نگیرد و این به یک پروتکل تبدیل شود

تا دیگر در جلو‌چشم مردم شاهد بروز چنین رفتارهای زننده ای نباشیم،مردمی که دوست دارند مسئولینشان از جنس آنان ،با آنان و‌دربین آنان باشند !/م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.