• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
استاندار ایلام خبر داد؛

دیدار مردمی بصورت ماهانه استمرار می یابد

  • کد خبر : 1167
  • 01 آبان 1401 - 15:00
دیدار مردمی بصورت ماهانه استمرار می یابد
امروز یکم آبان ماه حسن بهرام نیا استاندار ایلام با ۶۰ نفر از مردم استان دیدار کرد و مردم در این برنامه از نزدیک به طرح مسائل خود با نماینده عالی دولت در استان پرداختند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ استاندار ایلام در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر کرد.

در این دیدار علاوه بر استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات و مسایل مردم استان بودند.

حسن بهرام نیا در حاشیه این دیدار افزود: بیشتر مشکلات مردم که در این دیدار مطرح شد مساعدت مالی، دارو و درمان، دریافت تسهیلات و اشتغال بود.

وی تاکید کرد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

دیدار مردمی بصورت ماهانه استمرار می یابد

استاندار ایلام از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی بصورت ماهانه خبر داد و گفت: از مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته و مشکلات مردم است که در استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر دیدارهای عمومی ماهانه با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود.

از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم، دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه ای از کشور است که این مهم در استان بخوبی مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.