• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

سه قلوهای هلیلانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی

  • کد خبر : 3404
  • 10 مهر 1402 - 17:47
سه قلوهای هلیلانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلوی و بیشتر حمایت جدی می کند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمد زارع، به همراه فرماندار با حضور در منزل سه قلوهای شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای فعالیت‌های خود، ۲ موضوع محوری افزایش جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کار ویژه‌های متعددی را در این زمینه در دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

وی افزود: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و بسته های حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه تقدیم این خانواده دارای فرزند سه قلو می‌شود.

وی، با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر با جدیت در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی است، خاطرنشان کرد: با تمام توان در راستای خدمت به مردم استان و حمایت از طرح فرزندآوری پای کار هستیم.

زارع با تاکید بر اینکه پدر این خانواده از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تسهیلات قرضالحسنه اشتغالزایی دریافت کرده است، تصریح کرد: مردم هلیلان مهمان نواز و با قدمت فرهنگی بسیار زیاد هستند و خدمت به مردمان عزیز این دیار کهن وظیفه خود می‌دانیم.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.