• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام؛

سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سهم ایلام از محل درآمدهای نفتی است

  • کد خبر : 1877
  • 21 آذر 1401 - 11:01
سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سهم ایلام از محل درآمدهای نفتی است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال از محل سه درصد اعتبارات نفت به این استان ابلاغ می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ امین دوست محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: طی رایزنی های انجام گرفته با معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه مقرر شد طی چند روز آینده این مبلغ به استان ایلام ابلاغ شود.

وی افزود: سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سهم ایلام از محل درآمدهای نفتی است که تاکنون ۱۲ درصد آن محقق شده و با ابلاغ این رقم جهش قابل ملاحظه ای در تخصیص اعتبارات از محل درآمد نفت در استان ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با اشاره به بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از برج هنر شهر ایلام ادامه داد: این پروژه در اعتبارات محرومیت زدایی تعریف شده است که برای تسریع در تکمیل این پروژه علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی، از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گیری شود.

دوست محمدی یادآور شد: شرایط اشتغالزایی برای تعدادی از افراد جویای شغل توسط بخش خصوصی و افزایش اعمال حاکمیت دولت در استان در صورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی رخ خواهد داد.

وی در خصوص احداث ساختمان جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی استان نیز تاکید کرد: طبق تاکید معاون سازمان برنامه و بودجه مقرر شد از محل فروش اموال منقول و غیر منقول نسبت به تکمیل و بهره برداری این پروژه در اسرع وقت اقدام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از زیرساخت های حوزه اربعین به ویژه تونل های شماره یک و ۲ مسیر ایلام- مهران و پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به استان نیز گفت: مکانیسم تخصیص اعتبارات برای این پروژه ها با درخواست مجوز ماده ۵۶ برای تسهیلات بانکی تزریق شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.