• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهری شهرداری ایلام ؛

سینما فرهنگ ایلام به علت عدم عتبار نیمه فعال مانده است

  • کد خبر : 1858
  • 18 آذر 1401 - 15:35
سینما فرهنگ ایلام به علت عدم عتبار نیمه فعال مانده است
معاون امور زیربنایی و ترافیک شهری شهرداری ایلام گفت: روند ساخت و ساز فاز اول سینما فرهنگ ( امید ) شهر ایلام به علت عدم اعتبار نیمه فعال مانده و عملیات تکمیل آن به کندی پیش می رود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ راعد ملکشاهی نژاد روز جمعه اظهار داشت: عملیات احداث فاز اول این سینما شامل اسکلت و دیوارچینی با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به علت عدم تزریق اعتبار نیمه تعطیل مانده است.

وی افزود: تاکنون برای فاز نخست این بنای فرهنگی نزدیک ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده که برای تکمیل این مرحله به مبلغی حدود ۳۰ میلیارد ریال نیاز است که ۱۵ میلیارد ریال آن طلب پیمانکار و مابقی برای ادامه تکمیل طرح است.

معاون شهردار ایلام یادآور شد: فاز نخست این پروژه سال ۹۸ با پیمانکار اول شروع شد که همکاری با این پیمانکار به دلایلی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه ۱۶۶ میلیارد ریال خاتمه یافت.

ملکشاهی نژاد تاکید کرد: در سفر معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام از این پروژه بازدید و قول رایزنی برای تامین اعتبار جهت تکمیل طرح داده شد اما هنوز این پروژه در فاز نخست منتظر ترزیق اعتبار برای تکمیل است.

وی اضافه کرد: در صورت تزریق اعتبار و پرداخت طلب پیمانکار عملیات ساخت و ساز و تکمیل این طرح شتاب بیشتری می گیرد و به اتمام می رسد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.