• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

عاملان تیراندازی به سمت نیروهای انتظامی در دره‌شهر دستگیر شدند

  • کد خبر : 1890
  • 21 آذر 1401 - 11:20
عاملان تیراندازی به سمت نیروهای انتظامی در دره‌شهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عاملان تیراندازی چند روز گذشته به سمت ماموران انتظامی شهرستان دره شهر در میدان ماداکتو این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی با سلاح جنگی در چند روز گذشته به سمت واحد گشت پاسگاه انتظامی ارمو و مجروحیت یکی از ماموران در میدان ماداکتو دره شهر ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در چند روز گذشته علیرغم شناسایی متهم اصلی و محل اختفای وی تلاش جهت روشن شدن دیگر زاویای تیراندازی با دستور کار شناسایی دیگر همدستان احتمالی متهم با تشکیل تیم ویژه ای ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این که پس از بررسی های اطلاعاتی مشخص شد سه نفر دیگر هم به نوعی در تهیه ، تدارک و فراری دادن متهم دست داشته اند، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی های قضایی و در یک عملیات ضربتی و بازرسی همزمان از محل اختفاء متهمان، موفق شدند علاوه بر دستگیری عامل اصلی تیراندازی، سایر همدستان او را دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کلاشینکف تاشو کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، متهمان علت و انگیزه تیراندازی به سمت مامورین را تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی و تبلیغات رسانه های معاند عنوان کردندکه پس از تکمیل پرونده ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر معرفی و از آن طریق برخورد قضایی متناسب با میزان مشارکت در ارتکاب جرم صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: پلیس همواره با افرادیکه بخواهند به هر طریقی با قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی جامعه امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند، بصورت مقتدرانه و در چهارچوب قانون و بدون اغماض در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

وی از حضور سران عشایر و طوایف بخاطر ارج نهادن و تقدیر از خدمات ارزنده کارکنان فراجا در تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان و اعلام آمادگی آنان برای هرگونه همکاری در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تعامل همه جانبه با پلیس در مبازره با هرگونه ناامنی، تقدیر کرد و افزود: فراجا از طریق تلفن ۱۱۰ بصورت شبانه روزی آمادگی پذیرش کلیه درخواست های مردمی و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم امنیتی و غیر امنیتی را دارد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=1890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.