• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 14 April - 2024
8

مردم ایلام امروز ثابت کردند ادامه دهنده راه شهیدان هستند

  • کد خبر : 2062
  • 06 دی 1401 - 14:27
مردم ایلام امروز ثابت کردند ادامه دهنده راه شهیدان هستند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت :مردم امروز ثابت کردند ادامه دهنده راه شهیدان هستند ، ‌پرچم ایران اسلامی برافراشته و در احتزاز بوده و ملت با بصیرت همچنان حامی انقلاب و آرمان های نظام است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود : شهدا این برگزیدگان الهی به موقع و در زمانی که جامعه نیازمند حضور آنها بود، آمدند و فضای شهر و دیار این سرزمین را معطر کردند.

وی افزود :هرچند دشمن معاند ناامیدانه تر از همیشه با تمام قوا به میدان آمده است، اما حضور انبوه، پرشور و خودجوش مردم در تشییع پیکر پاک شهدا بار دیگر نشان داد، آنها عاشق و دلباخته شهدا، رهبری و نظام هستند و مسیرشان از راه فریب خوردگان جداست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد:شهدا به ندای خداوند برای دفاع از قرآن و اسلام لبیک گفتند و با نثار خون و شهادت خود به مقام شفاعت ما بازماندگان در دنیا و آخرت رسیدند.

وی اضافه کرد:تشیع شهدای گمنام، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تنها مدافع حرم و ولایت مولا امیرالمومنین (ع) است که در آن زمان بجز این بانوی مکرمه هیچ یاوری نداشت و خواص مهاجر و انصار با حب دنیاطلبی در این واقعه تلخ و جانگداز سکوت کردند و حضرت زهرا (س) به تنهایی الگوی شاخص دفاع از ولایت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد:رهبری و شهدا در دل مردم جای دارند و هجمه های سنگین دشمنان بر بصیرت این ملت تاثیرگذار نبوده است و حرامیان خارجی و فریب خوردگان داخلی نتوانستد در برابر اداره و وفاداری این ملت عرض اندام کنند./ط

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=2062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.