• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا است

  • کد خبر : 3415
  • 12 مهر 1402 - 18:07
مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، گفت: مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا است.

به گزارش هاوار زاگرس؛ محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام، اظهار کرد: چرخش مدیریت یک امر طبیعی و بدیهی است بطوری‌که با هر تغییر یک فضای جدیدی ایجاد می‌شود و این تغییر منجر به پویایی مجموعه هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریتی یک روال مرسوم است، اظهار کرد: «مسئولیت» در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به منزله «ریاست» نیست، بلکه به صورت ویژه پذیرفتن «امانت» و خود را آماده کردن برای پاسخگویی در آن حوزه است.

حسنی با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، افزود: اساس پذیرفتن مسئولیت بر همین اساس بوده ضمن آنکه «امانت‌داری» و انجام امورات محوله و مأموریت‌ها نیز باید به نحو احسن انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: حوزه اجتماعی از حوزه‌های مهم و حساس و ابعاد کار در این حوزه چندوجهی است، لذا داشتن برنامه منسجم در چارچوب سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور، اشراف بر محیط‌های فرهنگی و اجتماعی و مرتبط و هماهنگ کردن اجزا با هم برای رصد مسائل و همچنین ارائه راهکار برای نیازمندی‌ها، از ضروریات کار در این حوزه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه، به موقع پاسخ دادن به نیازها بوده که لازم است در شناسایی نیازها و آسیب‌ها و ارائه راهکار لازم برای حل آنها برنامه داشت، استفاده از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و سازمان‌های مردم‌نهاد هم مورد توجه است.

فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است حسنی با بیان اینکه مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا خواهد بود، گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ و سازنده با مجموعه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در این حوزه اثرگذار باشد.

وی در ادامه با قدردانی از مجموعه تلاش‌های مدیریت اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: متناسب با اعتبارات برنامه‌های مناسبی در این حوزه انجام گرفته است اما به دلیل اینکه عرصه کار عرصه وسیعی است، انتظار می‌رود با گستره بیشتری و با همکاری سایر دستگاه‌هایی که در این راستا تکلیف دارند، اقدامات بیشتر و بهتری هم صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در پایان با تقدیر از زحمات ” محمد پیش‌بهار” و تلاش‌های انجام گرفته در طی این مدت، گفت: آقای مهدوی از چهره‌های شناخته شده در سطح استان است که تجارب خوبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارد، امید است با استفاده از دانش‌ و تجربه وی، شاهد موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم.

فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم استگفتنی است، در این آئین «ابوالحسن مهدوی» به عنوان سرپرست «دفتر امور اجتماعی و فرهنگی» استانداری معرفی و از زحمات «محمد پیش‌بهار » مدیرکل سابق نیز قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.