• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر ایلام ۱۵ آذر است

  • کد خبر : 3497
  • 25 مهر 1402 - 22:53
مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر ایلام ۱۵ آذر است
رییس بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان ۱۵ آذر امسال است، گفت: این جشنواره در ۱۲ محور و ۱۰ قالب رسانه ای برگزار می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛ ” محمد علینظری” روز سه شنبه در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان ایلام، با بیان اینکه رسانه های استان ایلام همواره در برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر مشارکت گسترده ای داشته اند، اظهار کرد: این امر یکی از شاخص های ممتاز استان ایلام به شمار می رود که نشان دهنده سطح تولیدات و ارتقای تولید محتوا در حوزه های مختلف از جمله مطالبه گری در استان است.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال با محوریت ۱۲ موضوع برگزار می شود، افزود: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای شعار سال “مهار تورم و رشد تولید”، مکتب شهید سلیمانی، جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی- حجاب زنان، پیوند رسانه و صنعت “پتروشیمی و گاز”، محیط‌زیست و حفاظت از منابع طبیعی، برق و الگوی مصرف، موضوعات اجتماعی (ازدواج، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، اعتیاد و طلاق) و اربعین حسینی در استان ایلام برگزار می‌شود.

رییس بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه فراخوان این جشنواره منتشر شده است، افزود: این جشنواره در قالب های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس ، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

علینظری با بیان اینکه هر شرکت کننده می‌تواند در سه بخش و هر بخش سه اثر ارسال کند، تصریح کرد: آثار ارسالی از سوی اصحاب مطبوعات و رسانه استان باید در بازه زمانی اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشریات، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۵ اذرماه ۱۴۰۲ است، گفت: سال گذشته آثار قابل توجهی به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال شد که امسال نیز انتظار می رود استقبال بسیار مناسبی از این جشنواره در استان صورت گیرد.

رییس بسیج رسانه استان ایلام با تاکید بر اینکه امید است امسال شاهد برگزاری یک جشنواره فاخر در استان داشته باشیم، گفت: جشنواره های “هشت فرمان مقام معظم رهبری با محوریت مبارزه با مفاسد اقتصادی” و ” بانوان حریم رسالت” در این استان نیز برگزار می شود.

علینظری در حوزه مطالبه گری بسیج رسانه با حضور در ادارات و دستگاه های اجرایی با بیان مسائل و مشکلات حوزه ان دستگاه با حضور مدیران کل بررسی می شود، گفت: رسانه ها در توسعه استان و رفع و موانع و مشکلات پیش روی توسعه همه جانبه استان پیشران هستند و در حوزه مطالبه گری از حضور رسانه ها استقبال می شود.

در این نشست در خصوص داوری آثار جشنواره رسانه ای ابوذر در استان، مطالبه گری رسانه ها در حوزه های مختلف از جمله ارتباط رسانه و صنعت، ایجاد امیدآفرینی در جامعه و ورود رسانه های استان به تحولات غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.