• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

میزان رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی طی سال گذشته ۵۴ درصد بوده است

  • کد خبر : 3563
  • 27 آبان 1402 - 20:49
میزان رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی طی سال گذشته ۵۴ درصد بوده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: در سال جاری یک هزار و ۱۱۸ نفر از طریق آزمون های فراگیر استخدامی جذب ادارات و دستگاه های اجرایی این استان شده اند.

به گزارش هاوار زاگرس؛ “امین دوست محمدی” روز شنبه در جلسه شورای توسعه استان اظهار کرد: در طی چهل و چهار سال گذشته در سال ۱۴۰۱ کمترین میزان تخلف در جذب نیرویی انسانی در سطح دستگاه های اجرایی استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مجوزهای صادره مقرر شده بود که در سال جاری یک هزار و ۲۷ نفر در سطح دستگاه های اجرایی استان جذب شوند، ابراز کرد: تا کنون از محل مجوزهای ابلاغ شده از طریق برگزاری ۶ آزمون استخدامی فراگیر و مانده مجوزهای باقی مانده از سال گذشته یک هزار و ۱۱۸ نفر در دستگاه های اجرایی مختلف استان جذب شده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام یادآور شد: بر این اساس ۲۱۴ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۱۳ نفر در آزمون استخدامی بانک ملی، چهار نفر در آزمون استخدامی وزارت نفت، ۶۶۹ نفر در آزمون استخدامی علوم پزشکی، ۴۴ نفر در دهمین آزمون فراگیر استخدامی، ۱۷۴ نفر در آزمون ویژه دبیران و هنرآموزان در استان جذب شده اند.

دوست محمدی با بیان اینکه میزان تحقق جذب نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی استان کاملا بر اساس مجوزهای صادره اقدام شده است، گفت: در حال حاضر سه هزار و ۶۰۶ نفر در رده های مختلف مدیریتی بر اساس تعدیلات مدیریتی در سال گذشته در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار هستند که از این تعداد شاهد ۹۷۷ تغییر مدیریتی در سطح استان بوده ایم.

وی یادآور شد: صدور مجوز استخدام بر اساس نیازهای واقعی ادارات و دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده میزان رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی طی سال گذشته ۵۴ درصد بوده است، گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی استان ایلام سال گذشته توسط ۲۱ ارزیاب از طریق نهادهای متولی مورد ارزیابی قرار گرفته است که بر این اساس شاخص های عمومی دستگاه های اجرایی ۶۵ درصد و شاخص های اقتصادی ۸۸ درصد محقق شده و در مجموع ۷۷ درصد تحقق عمکلرد در دستگاه های اجرایی احصا شده است.

دوست محمدی با بیان اینکه شاخص های عمومی در سطح دستگاه های اجرایی استان در ۶ محور مورد ارزیابی قرار گرفته است، عنوان کرد: اطلاع رسانی و تبیین، ارتقای بهره وری، بهبود تحول سازمانی، سهولت در دسترسی به خدمات دستگاه های اجرایی، شایسته سالاری و توانمند سازی مدیران و شفاف سازی از جمله محورهای شاخص های عمومی ارزیابی دستگاه های اجرایی استان بوده است.

وی با بیان اینکه سهولت در دسترسی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی بیشترین میزان شاخص ها با ۷۵ درصد در استان ایلام به خود اختصاص داده است، گفت: مطالبه گری اجتماعی در استان ایلام به عنوان یکی از شاخص های موثر در توسعه افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.