• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

میلیارد تومان برای بیمه بانوان سرپرست خانوار اختصاص یافت

  • کد خبر : 869
  • 04 آبان 1400 - 13:57
میلیارد تومان برای بیمه بانوان سرپرست خانوار اختصاص یافت
نماینده ایلام در مجلس گفت: افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال‌جاری برای بیمه زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است که سهم ایلام به زودی مشخص می شود.

به گزارش هاوار زاگرس؛سارا فلاحی  از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای توانمندسازی حوزه بانوان استان خبر داد و گفت: تلاش می شود این رقم به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

فلاحی یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند روز به روز آمار و تعداد خانوارهای تحت پوشش کاهش یابد که استمرار روند نزولی خانوارهای تحت پوشش استان بدین معناست که دستگاه ها در حوزه توانمندسازی نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس بیان کرد: فرهنگ تولید، کار و اشتغال باید در استان نهادینه شود و بخشی از اعتبارات سرمایه گذاری برای حوزه اشتغال باید به بانوان سرپرست خانوار اختصاص یابد.

اعضای فراکسیون زنان مجلس به ایلام سفر می‌کنند

نماینده ایلام در مجلس، از سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به این استان خبر داد و افزود: این سفر در راستای بررسی مشکلات و مطالبات حوزه بانوان در آینده نزدیک انجام می‌ شود.

وی همچنین از توافق های اولیه به قرارگاه هاجر برای توانمندسازی حوزه بانوان خبر داد و افزود: مقرر شده است این قرارگاه در حوزه توانمندسازی بانوان یک شهرستان استان را تحت پوشش قرار دهد.

فلاحی اضافه کرد: بدلیل اینکه برنامه دولت در راستای توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار مقطعی بود، نتوانسته ایم در بلندمدت به نتایج خوبی برسیم./م

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.