• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9

پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه

  • کد خبر : 3531
  • 09 آبان 1402 - 22:18
پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: هفت هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ۲ میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن روستایی به تعداد سه هزار و ۵۳۵ متقاضی در مناطق روستایی پرداخت شده است.

حبیب الله محبی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: امسال و در حوزه عمران روستایی اقداماتی از جمله تهیه و بازنگری طرح هادی به تعداد ۲۴ روستا در سطح استان، اجرای طرح هادی در سطح بیش از ۱۸۴ روستا با اعتباری معادل یکهزار و ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت سطح معابر روستاهای استان در سال جاری به تعداد ۱۳۴ روستا انجام شده است، افزود: صدور بیش از یکهزار و ۱۱۵ سند با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک ایلام در سطح روستاهای استان و شهرستان های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، صدور بیش از ۲ هزار جلد پروانه ساخت و چهار هزار و ۱۶۲ فقره خدمات فنی به متقاضیان در سطح استان از دیگر اقداماتی است که در حوزه عمرانی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه مسکن روستایی استان اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه از جمله اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

محبی با اشاره به پرداخت مبلغ ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه، بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و پنج هزار و ۴۳۰ تن سیمان و ۷۴۴ تن میلگرد رایگان در اختیار متقاضیان در مناطق محروم از محل مشارکت بنیاد مستضعفان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پرداخت ۴۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی و همچنین پرداخت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جهت تکمیل واحد های نیمه تمام روستاییان از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام ادامه داد: در حوزه مسکن شهری نیز تعداد کل سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در مدت چهار سال است که تعداد واحدهای در دست اقدام بنیاد مسکن سه هزار و ۷۴۴ واحد در قالب ۲۳ پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۲۰ واحد در شهرهای ایوان(۵۶)، آبدانان (۳۶)، سرابله (هشت) ، لومار(۲۶) ، ارکواز (۵۴) و بدره (۴۰) بصورت گروه ساخت انجام می شود.

محبی به شروع ساخت تعداد ۲ هزار و ۸۹۶ واحد در شهرهای دره شهر، سرابله، ایلام و ایوان به صورت بنیاد ساخت اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ۲ هزار و ۷۹۹ واحد با پیشرفت فیزیکی میانگین ۳۰ درصد در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.