• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام یاید تسریع یابد

  • کد خبر : 3185
  • 08 مرداد 1402 - 0:52
عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام یاید تسریع یابد
استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی، ظرف ۲ هفته آینده تاسیسات زیرساختی خود را جابجا کنند.

به‌ گزارش هاوار زاگرس؛ در نشست کمیته زیرساخت برای ایجاد جاده دسترسی بیمارستان رازی اظهار داشت: هزینه جابجایی شبکه‌های زیرساختی بخش های آب ؛ برق ؛ گاز ؛ مخابرات و شرکت پتروشیمی ایلام بر عهده دستگاه‌های اجرایی و این شرکت هاست که پس از جابجایی شبکه‌ها بلافاصله عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان توسط پیمانکار آغاز می شود.

وی بیان کرد: تدابیر ایمنی و امنیتی برای جابجایی شبکه‌ها اندیشه شود، در ضمن جابجایی شبکه‌ها باید طوری باشد این امورات زیرساختی خللی در خدمات‌دهی به دانشگاه ایلام، دانشگاه فرهنگیان و بیمارستان رازی ایجاد نکند.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به تحویل نقشه اجرایی شبکه‌ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

بهرام نیا با تاکید بر این نکته که طبق زمانبندی تعیین شده باید عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود، یادآور شد: برای تسهیل و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه در زمانبندی تعیین شده باید پیمانکار پروژه در عملیات پی‌کنی ؛ حفاری و دیگر امورات برای جابجایی و انتقال شبکه‌های زیرساختی این مسیر با دستگاه‌ها اجرایی مشارکت کند.

گفتنی است این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان، گاز، برق و مخابرات، ارتباطات زیرساخت، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان دانشگاه ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام و پیمانکاران و مشاور پروژه راه دسترسی به بیمارستان رازی برگزار شد.

کلنگ بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام (رازی) به عنوان بزرگترین پروژه درمانی استان ۱۲ سال پیش به زمین زده ولی در فرآیند تکمیل شدن با چالش‌های متعددی روبرو شد و پس از کش و قوس های فراوان شهریورماه سال گذشته بخش هایی از آن وارد مدار فعالیت شد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۶۵ هزار مترمربع و با زیربنای مساحت ۳۴ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه احداث شده است.

فاز اول این بیمارستان شامل ۲۹ تخت اورژانس، ۲۴ تخت داخلی مردان، ۲۴ تخت داخلی زنان، ۱۴ تخت آی سی یو، هفت تخت پست مردان و بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه سی تی اسکن و داروخانه است.

لینک کوتاه : https://www.hawarzagros.ir/?p=3185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.